Translate

10 Ekim 2014 Cuma

Ürün Özetleri - 2

Blistex Meyve Özlü Dudak Koruyucusu


"Genel olarak söylenen şu; " Beklentileriniz fazla değilse kokusu ve tadı sizi tatmin edecektir. " Benim dudaklarım yoğun bakıma ihtiyaç duyacak şekilde çatlamadığından bu ürünler beni tatmin ediyor. Sürekli kullanarak dudaklarımın yoğun bakıma ihtiyaç duymasınıda sakınıyorum." demiştim ürünü yorumlarken. Bu ürünler o kadar uzun zamandır bende ki artık "ööö" geldi. Sırf bu yüzden bu ürünlerden bir daha alacağımı sanmıyorum. :) Ama aynı markanın başka bir dudak kreminden aldım. Henüz yorumlamadığım bu ürünü de beğenerek kullanıyorum.













"Göz çevremi temizlerken tek hedefim makyajımı en ideal şekilde çıkarmak olduğundan, her zaman göz çevremin dayanabileceği şekilde bastırarak temizlerim. Bu ürünü de aynı şekilde kullandım. Makyajı çıkarma oranı beni tatmin etti. Göz makyajımı temizledikten sonra yüz makyajımı temizlerken kullandığım ürünler gözümde kalan artık makyajları da çıkardığından çıkarma oranı beni tatmin etti desem daha doğru olur. Yani mucize beklemeyin." demiştim ürünü yorumlarken. Makyaj çıkarma rutinimde bu tür ürünler en en en son sıralarda yer alıyor. Ayrıca göz çevremin eskisine nazaran daha da hassas olduğunu farkediyorum. Bu yüzden bu tür ürünleri artık tercih etmiyorum.  













"Ne vaat ediyorsa gerçekleştiriyor. Tek kelimesi yalan değil. Üzerinde yazdığı şekilde kullandım ve ilk kullanımda hemen koltuk altımı kupkuru yaptı.  Koltuk altlarımızda kullandığımız ürünleri gerçekten ince eleyip sık dokumamız gerek. Çünkü bu alanda kullandığımız ürünler göğüs kanserini tetikleyici etkilere sahip olabilir." demiştim ürünü yorumlarken. Bu ürünü de bir arkadaşıma verdim. Çünkü ne kadar işe yarasa da göğüs kanseri gibi ciddi bir hastalığa yakalanmaktansa terlemeyi tercih ettim. :)
















"Özellikle dudak çevremde ( çeneme doğru ) ve burnumda kurumalar yaptı. Nemlendirici sürmem bile %100 fayda etmedi. Makyaj yaptığımda ise o bölgelerde sıkıntı oldu haliyle. Ben de ürünü kullanmayı bıraktım." demiştim ürünü yorumlarken. Bu ürünü de bir arkadaşıma verdim. Bir daha kesinlikle almayı düşünmüyorum.


















"Makyaj temizleme mendilleri makyaj temizleme rutinimde yer almayan ürünlerdir. Ancak seyahatlerde, geç saatlerde yorgun argın eve geldiğinizde ya da kış aylarında soğuk su ile haşır neşir olmak istemediğiniz zamanlarda da en büyük kurtarcılardır." demiştim ürünü yorumlarken. Artık böyle ürünleri kesinlikle tercih etmiyorum. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder