Translate

5 Mart 2014 Çarşamba

Flormar Makyaj Temizleme Pedi

Ürün Adı : Flormar Eye Make-Up Remover Pads
Çeşitleri : 1 - Aloe Vera 2 - Jojoba Oil
Adet : 100 adet
Fiyat : 9,90 TL
Ürün Özeti : İnce ve yuvarlak formda. Üstünde küçük ve hafif kareler var. Kesinlikle yağlı bir yapısı yok. Hafif ve uçucu bir kokusu var.


Benim ürünü alışım çok bilinçli olmadı aslında. Aldığım ürünlerin ödemesini yapmak için kasaya geldiğimde, kasaların bulunduğu alana tanıtım amaçlı konulmuş ürünü, kasada ki kız: " Şu fiyata, denemek ister misiniz? " deyince hiç düşünmeden aldım. Göz makyajı temizleyicisini her aldığımda nedense bir mucize beklerim; tek hareketle makyajımın hemen çıkmasını istemek gibi. Ancak bu hep bir hayal olarak kalacak sanki. Bu ürünü alırken beklentilerimi hiç yüksek tutmadım, aksine ürünü alışım bilinçsiz ve saniyelik olduğu için düşünmedim bile. Elimde başka ürünler olmasına rağmen kullanmak için hiç beklemedim.

Gözlerimdeki makyajı çıkarmak için iki adet ped yeterli oluyor. Göz çevremi temizlerken tek hedefim makyajımı en ideal şekilde çıkarmak olduğundan, her zaman göz çevremin dayanabileceği şekilde bastırarak temizlerim. Bu ürünü de aynı şekilde kullandım. Makyajı çıkarma oranı beni tatmin etti. Göz makyajımı temizledikten sonra yüz makyajımı temizlerken kullandığım ürünler gözümde kalan artık makyajları da çıkardığından çıkarma oranı beni tatmin etti desem daha doğru olur. Yani mucize beklemeyin. Üzerinde " Suya dayanıklı makyajın temizlenmesinde yardımcı olur. " açıklaması var ancak internetten araştırdığım kadarıyla kimse bu özellikten memnun değil. Belki de sadece "yardımcı oluyordur " :)

Göz çevreme de bir zararı olmadı ki sizin dikkatli olmanızda her zaman fayda var. Çünkü gene araştırdığım kadarıyla hassas göz yapısına sahip biri durumunu satıcıya açıklaması, satıcının buna rağmen tavsiye etmesi, göz çevresinde hassasiyet oluşumunu engellememiş.

Kısacası kullanabileceğim ürünler arasına girdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder