Translate

23 Ekim 2014 Perşembe

Rituel de Beaute Burun Bandı

''Kaliteli bir uyku için öncelikle gürültü ve ışıktan arandırılmış bir oda gerekiyor. Bunun yanısıra, doğru ve rahat nefes alabilmek de önem arz ediyor. Horlama, ağız açık uyuma, uykudan uyanma vb.durumları kişinin iyi nefes alamamasının tetiklediği de artık biliniyor.

İşin ilginci, kişinin iyi nefes alamaması sadece kişiyi değil, kişinin partnerini de olumsuz etkiliyor. Bunun sonucu, yorgun, bitkin ve enerjisiz uyanan kişi sayısı horlayan +1 olarak değerlendiriliyor.

Horlayan, ağızdan nefes alan, kalitesiz uyku ve yetersiz alınan oksijenin bir neticesi olarak yorgun, bitkin ve enerjisiz uyanan kişiler...Bu tanımlar, eminiz sizlere de pek yabancı gelmiyordur.'' demiş Rituel de Beaute


 Evet yukarıda yazılanlar hiçbirimize yabancı gelmiyor. Çünkü bunları ya dönemsel ya da uzun süredir birebir yaşıyoruz. Reklamlarda dediği gibi; '' Bu küçücük bant mı benim daha rahat nefes almamı sağlayacak? " Eğer ürünü denememiş olsaydım aynı soruyu aynı şaşkınlıkla ben de sorardım. Ama şimdi diyorum ki: '' Evet! ''

İnternetten aldığım ürünün yanına konulan bu numune, performansıyla beni hem çok şaşırttı hem de fazlasıyla işime yaradı diyebilirim. 

Nefes Almaya Yardımcı Burun Bandı ne işe yarar?

1- Esnek ve elastik yapısı ile burun yollarını rahatsız etmeden açar.
2- İlaçsız ve ağrısız burun tıkanıklığında rahatlık sağlar.
3- Horlamayı azaltır.
4- Nefes almanızı kolaylaştırır.



Malumunuz bu dönemler nezle, grip gibi hastalıkların baş gösterdiği bir dönem. Ben de çoktandır bu rahatsızlıklarla boğuşuyorum. İlaç kullanmayınca ya iyileşmem geç oluyor ya da tam iyileştim derken belirtiler ufakta olsa geri geliyor. İşte böyle bir dönemde bir gece vaktı daha fazla burnumdan nefes alamamaya dayanamayıp bu bantları denedim. İnanın daha bandı burnuma taktığımın saniyesi burnum açıldı ve daha kolay nefes almaya başladım ve tabii ki o saatten sonra çok rahat bir uyku çektim. Sabah kalkıncada bandı çıkardım ve yürüyüşümü yapmaya gittim. Yürüyüş esnasında da bandın faydalarını inanılmaz derecede gördüm ki hem nezle/grip olmam hem de akciğerlerimle ilgili bir rahatsızlıktan dolayı spor amaçlı yaptığım yürüyüş esnasında burundan nefes almak inanın beni çok zorlayan bir durum. Ama o günkü sporum çok daha kolay ve hızlı idi. Ben bu deneyimi yaşarken henüz bu bantların özellikle spor aktiviteleri için de kullanıldığını bilmiyordum.

Kullanım Şekli

1- Burnunuzun üzerini güzelce temizleyerek kurulayın. Islaklık, yağ ya da makyaj, burun bandının etkisini azaltacaktır.
2- Koruyucu ambalajından 1 adet burun bandı çıkararak, koruyucu bandını çıkarın.
3- Burun bandının merkezini, burun kemiğinizin tam ortasına gelecek şekilde yerleştirin.
4- Bandın iki ucundan bastırarak yapışkanlı kısmın iyice burnunuza yapıştığından emin olun.
5- Burun bandını uykudan ya da spor yapmadan 30 dakika önce burnunuza uygulayın.

* Paraben içermez
* Dermatolojik olarak test edilmiştir.
* Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
* Doğaya ve canlılara zarar vermeyecek şartlarda üretilmiştir.

Yani ben özellikle bu markayı artık elimin altından eksik etmek istemiyorum. Herkese de tavsiye ediyorum.

3 yorum:

  1. I will be back in a day or two. thanks for a great website.This is my first time I have visited your site. Black Label No I found a lot of interesting stuff in your blog. From the tons of comments on your posts, I guess I am not the only one! keep up the good work.http://www.healthcaresdiscussion.com/black-label-no/

    YanıtlaSil
  2. for a while Im just catching up myself. Creme Del Mar Your blog is just as well important to become missed. Youve received so considerably to say, these knowledge about this topic it would be a shame to see this blog disappear. The internet needs you, man.Aw, this was a really great post. In theory Id like to write like this also taking time and real effor.For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/creme-del-mar/

    YanıtlaSil
  3. on different blog.Amazingly, your linear perspective JUVACELLon it is diametrically opposite to what I read previously. Im still reflecting over the conflicting points of view, but Im tipped strongly toward your point of view. And in any case, thats what is so outstanding about modern democracy and the marketplace of ideas onthe internet. For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/is-juvacell-scam-or-fake/

    YanıtlaSil