Translate

2 Ekim 2014 Perşembe

Maybelline Color Tattoo 24Hr


Maybelline'nin bu krem farlarını çok merak ediyor, fiyatlarını pahalı bulduğumdan bir türlü almaya yanaşmıyordum. Gratis'in bayram öncesi yaptığı indirimi fırsat bilip denemek amacıyla sadece bir renginden aldım. Aldığım renk; 40-Permanent Taupe. Aslında bu rengi seçmemin bir nedeni vardı. Bu renk aynı zamanda kaşları doldurmak için de kullanılan bir renk. 


Farı ilk kullandığım andan itibaren aşık oldum. <3 Adının hakkını veren bir ürün kesinlikle. Sürdüğünüz yerde kalıyor, dövme gibi. 24 saat kalıcılık vaad ediyor. Bu kadar uzun süreli bir kullanımım olmadı ama deneyimlerim sonucu bu vaadini de yerine getireceğini düşünüyorum.


Parmakla yada fırça yardımıyla uygulayabilirsiniz. Sürümü her iki yöntemle de çok kolay. Ama benim tavsiyem parmakla uygulama olacak zira bu ürünler fırça düşmanı.


Gelelim bu krem farla kaş doldurma işlemine. Bu gri-kahverengi tonlarında bir far. Önce ürünle istediğiniz şekilde kaşlarınızı dolduruyorsunuz.( Bknz. aşağıdaki birinci fotoğraf ) Grimsi rengini nötrlemek içinde üstüne kaş farınızı sürüyorsunuz. ( Bknz. aşağıdaki ikinci fotoğraf ) Kaşlarınızı da sabitlemiş oluyorsunuz. Ancak şunu da söylemem gerekir ki; siyah/koyu saçlıların kullanması gerekli bir ürün. Ben birkaç defa denedim ama bende doğal durmadı. :(


Toplamda 9 değişik rengi var. İndirimde yakaladığım zaman diğer renklerini de almak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder