Translate

15 Eylül 2014 Pazartesi

Flormar Dishy Deodorant ve Eau de Parfüm

Flormar'ın internet sitesi üzerinden bazı ürünlerde yaptığı %70'lik indirim fırsatından yararlanırken aldım bu ikiliyi. Fiyatı o kadar uygundu ki kokusunu hiç bilmediğim bu ürünü almaya karşı koyamadım. Üstelik ben sadece Eau de Parfüm beklerken deodorantıyla birlikte şık bir kutuda gelmesi beni hem şaşırttı hem de mutlu etti.


Ruhunuzdaki esintiyi ortaya çıkaracak... İçinizdeki ihtiras ve tutku canlanır, egzotik ağaçlardan elde edilen özler, çiçeklerin muhteşem kokusu teninizi saracak... diye anlatmış bu kokuyu Flormar.

Bu kokuyu sevdim. Ferahlatıcı bir koku. Eau de parfüm olduğu için çok kalıcı bir koku değil . Kutusunu başka amaçlarla da kullanabilecek olmak ayrı bir mutluluk. Yani aslında verdiğiniz paraya bir eau de parfüm, bir deodorant bir de çok amaçlı bir kutu almış oluyorsunuz.

3 yorum:

  1. mavi renkli olanın kokusu daha da güzel onu da deneyin derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da aldım :)) ve evet onun kokusunu da sevdim ancak bunun kokusu bana daha bir fresh geldi.

      Sil
  2. Ben bu parfumu çok beğeniyorum ama bilmiyorum nerden nasıl alacağım konusunda Bana yardımcı olurmusunuz bunu veya mavisini

    YanıtlaSil