Translate

8 Eylül 2014 Pazartesi

Essence Studio Nails ( Essence Oje Düzeltme Kalemi )


Oje sürerken tırnağınızın dışına mı taşırdınız? Hiç dert etmeyin! Düzeltme kalemi ekstra sürdüğünüz gereksiz ojeleri kolayca çıkarır. Tatiller, yolculuklar ve her durum için idealdir....diyor essence.eu/tr

Bu ürünü tamamen meraktan aldım ve açıkçası ilk defa böyle bir ürün kullanıyorum. Bu tip ürünlere karşı önyargılı olmuşumdur. Tırnağınızdan dışarı taşan ojeleri silmek için bir ürün almak! Kulak çubuğuna dök asetonu sil taşan ojeleri. Ama karşılaştırdığımız zaman iki çözümünde artıları ve eksileri olduğunu düşünüyorum.



Haydi ürünü inceleyelim:

- Ürün arkasında üç yedek ucuyla beraber satılıyor.  
Uçlar belli bir açıyla şekillendirilmiş. Böylelikle tırnak kenarlarına girişi kolaylaşmış.
Asetonlu bir ürün olarak düşünülse de aslında içinde aseton yok.
- İçeriğinde Vitamin E, Panthenol ( tırnaklara esneklik kazandırır ), Jojoba Yağı var.
- Acai meyvesinin kokusu ile ürüne farklı bir koku kazandırılmış. 



Ürünün kullanım ömrünü tam olarak bilemiyorum ama oje sürmeyi seviyor ve bu işi çok düzgün yapamıyorsanız çok da uzun ömürlü olacağını sanmıyorum. Zaten ilk kullanımda ucunun şekli bozulmaya başlıyor. Bir önceki ojenin renginin bir sonraki temizleme işleminde bulaşma olasılığı da oldukça yüksek. Sanki uçlar biraz daha sert olsaydı daha iyi olacaktı gibi geliyor bana. 

Tüm bunların yanında kulak çubuğu her zaman istediğimizden daha fazla ürün emer ve bu da temizlenecek bölgelerin dışına taşan çıkarıcı demektir. Ama çok daha ekonomik olduğu su götürmez bir gerçek.



Tüm bu artıları ve eksileri göz önüne aldığımızda tekrar oje düzeltme kalemi alır mıyım bilmiyorum. Yani olmazsa çok da bir şey eksilecekmiş gibi değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder