Translate

17 Eylül 2014 Çarşamba

Essence Silky Touch Blush / Essence Allık

Allık sıkıntım olması sebebiyle geçenlerde Essence stantında gördüğüm ve fiyatı da gayet uygun olan bu ürünü, hiçbir fikrim olmadan aldım. Hatta üç farklı rengi bulunuyordu o ara ve hepsini almayı düşünürken hüsrana uğrama ihtimalime karşı bir tane aldım ve o da Essence Silky Touch Blush serisinin10 Adorable rengi oldu.

İpeksi bir cilt: canlı bir cilt mükemmel stil için önemli! yanaklarda hafif gül ve parlak pembe tonları için ipeksi yumuşaklıkta allık..... demiş bu allıklarla ilgili Essence

Toplamda altı adet rengi bulunan bu allıkların numara ve isimleri ise şöyle;  
( Fotoğraflar Essence'in resmi sayfasından alınmıştır. )

1 - 10 Adorable

2 - 20 Babydoll 
3 - 30 Secret it-girl
4 - 40 Natural beauty 
5 - 50 Sweetheart
6 - 60 Life's a cherry

Essence 10 Adorable rengi en açık pembe tonunda olan allığı. Az pigmentli bir ürün. Bu yüzden esmer tenli iseniz bu renk ya sizde hiç belli olmayacaktır ya da kat kat kat sürmeniz gerekecektir. 


Benim beyaz tenimde hafif, doğal bir duruşu var. Ancak gün içinde tazelemek gerekiyor ve bir miktarda tozutma yapan bir ürün.


Far olarak kullandığımda ise daha memnun kaldım.Güzel bir pembelik verdi. Normalden biraz daha fazla sürdüm rengini vermesi için ama olsun sonuç beni tatmin etti.

Benim için olmazsa olmaz bir ürün değil. Fiyatlarının uygun olması sebebiyle diğer renklerini de deneyebileceğim bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder