Translate

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Mac Prep+Prime Highlighter

Sizlere daha önce bu serinin Mac Prep+Prime Transparent Finishing Power adlı ürününü anlatmıştım. Sıra bence bu serinin en çok kullanılan ürünlerinden olan Mac Prep+Prime Highlighter'ı anlatmaya geldi.


HIGHLIGHTER kelimesinden de anlaşılacağı üzere, istenilen bölgelere aydınlık bir görünüm vermek için kullanılan bir ürün. Bense bu ürünü önce kapatıcılık sonra aydınlık verme özellikleri için kullanıyorum. Şöyle ki; yüzüme sürdüğüm fondöten, bb krem yada cc krem gibi ürünleri göz altıma da sürdüğümden, bunların üzerine ayrıca bu ürünü sürmek göz altım için ekstra bir kapatıcılık sağlıyor. Eee ürünün asıl kullanım amacı olan aydınlık görünüm ise ister istemez oluyor.

Göz altı dışında, alnıma ve burnumun üstüne de uyguluyorum. Böylece yüzümde belirgin olmasını ve ilk bakışta dikkat çekmesini istediğim alanları aydınlatmış oluyorum. Bu bölgelerin dışında; elmacık kemiğinin üstünde, kaş altlarında, dudaklarınızın üstünde ve çenenizin ortasında da kullanabilirsiniz.


Ürünün genel özellikleri ise şu şekilde:

1 - Ürün kalem şeklinde
2 - Alt kısmından çevirdiğinizde ürün ucunda fırçası olan kısma geliyor. ( Birçok kişi ürünün bu kullanım şeklinden şikayetçi aslında. İstenilen miktarda ürünün fırçaya gelmediğini söylüyorlar. )
3 - Ürünün 4 rengi mevcut. ( Bendeki sarı alt tonlu olan LIGHT BOOST adlı rengi. )
4 - Bu serinin ambalajları mor ve yeşil parıltılarla donatılmış. Yani içindeki ürün kadar kaliteli ve albenili ambalajlar içinde.
5 - Ürün 3.6 ml
6 - İnce yapılı bir ürün olduğundan ürünü çok kolay dağıtıp, cilde yedirebiliyorsunuz.
7 - İnce çizgilere dolması ise minimum düzeyde diyebiliriz.



Mac'in sitesinde güncel fiyatı 90,00 TL. bense Ocak ayında 75,00 TL ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder