Translate

2 Nisan 2014 Çarşamba

The Balm Nude'tude Eyeshadow Palette

The Balm'ın en çok satan paletlerinden biri Nude'tude ile beraberiz. Bu ürün incelemesi de gene alışılmışın dışında olacak. Balm Jovi Rockstar Face Palette yazımı okuyanlar zaten bu duruma aşikarlar. The Balm ürün incelemelerinde kendimi tutamıyorum. :)

Paletimizin şekli:


Biliyorsunuz ki; aldığınız The Balm ürününün ön ve arka görüntüsü ne ise ürünlerin koruyucu karton kabı da aynı şekilde.Bakınız üstte koruyucu kabı, altta ürün ya da üstte ürün altta kabı mıydı? :)

Bu da arkası;


Bütün The Balm ürünlerinde olduğu gibi bu ürünümüzde de çok kullanışlı bir ayna ve gene tüm ürünlerde olduğu gibi kullanış kolaylığı ve şıklık katan mıknatıslı kapak var.



İçinden iki taraflı bir fırça çıkıyor: far fırçası ve eyeliner fırçası. Fırçası ile ilgili yorumlar "-ehh işte " şeklinde ama ben kullanışlı buluyorum.
Farları baz olarak ayrıca makyaj fırçanızı biraz ıslatarak eyeliner olarak da kullabilirsiniz.



Farlardaki muzip ayrıntılar da şu şekilde:
         
Farların 4'ü mat ( Sultry, Sexy, Serious ve Sleek ), 8'i ışıltılı olmak üzere toplamda 12 adet far bulunmakta.

Pigmentasyonları  iyi, kalıcılıkları da öyle. Ben hiç tozutma yapmazlar sanıyordum ancak az da olsa tozutma yapıyor ve bu yüzden gözünüze sürmeden önce farın fazlalığını muhakkak almanızı tavsiye ederim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder