Translate

5 Mart 2014 Çarşamba

Blistex Meyve Özlü Dudak Koruyucusu

Ürün Adı : Blistex Fruit Smoothies SPF 15 Meyve Özlü Dudak Koruyucu
Ağırluk : 2.83 gr
Kullanım Amacı ve Özellikleri : Doğal Meyve Özleri ve Vitaminler ile dudaklara özel koruyucu bakım.
- Dudaklara çilek, orman meyveleri, kavun ve tropik tatlardan oluşan birbirinden farklı 3 özel lezzet sunar.
- İçeriğindeki Doğal Meyve Özleri, Yoğun Nemlendiriciler, A, B5, C Vitaminleri ile dudakları nemlendirmeye, pürüzsüzleştirmeye, rahatlatmaya ve korumaya yardımcı olur.
- SPF 15 özelliği ile dudakları güneşin zararlı etkilerinden korumayı destekler.

      

Uzun bir zaman önce aldığım bu 3'lü balm setini, bu kadar kullandığım bir kış hatırlamıyorum. Bir tanesi el çantamda, bir tanesi başucumda, bir tanesi de makyaj çantamda... Dudağımı kontrol ediyorum ve en yakın 'balm'a sarılıyorum. Gün içinde pekçok defa sürmem gerekiyor çünkü bu mucizevi bir ürün değil. Yani sürdüğünüz sürece dudaklarınız bakımlı. Ben gene de ürünü, kokularını ve tadlarını seviyorum.

Sürümü kolay. Sürdüğünüz anda kremsi yapası sanki dudaklarınızı kaplayıp, koruma altına alıyor.

İnternette araştırdığımda ise Blistex'in bu ürünü hakkında olumsuz yorumların çoğunluğu beni şaşırttı. Genel olarak söylenen şu; " Beklentileriniz fazla değilse kokusu ve tadı sizi tatmin edecektir. " Benim dudaklarım yoğun bakıma ihtiyaç duyacak şekilde çatlamadığından bu ürünler beni tatmin ediyor. Sürekli kullanarak dudaklarımın yoğun bakıma ihtiyaç duymasınıda sakınıyorum.

Kısacası benim ki gibi küçük çatlaklardan şikayeti olanlara tavsiye ediyorum ancak, daha büyük sorunlar için Blistex'in başka ürünlerini...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder